• Advertisement
Clinici-Implant-Par

Am folosit Minoxidil 4 luni...am o intrebare

Informatii cu privire la medicamente, lotiuni ...
Ai testat un produs?
  • Advertisement
ClinicaHDC

Am folosit Minoxidil 4 luni...am o intrebare

Mesajde zomby » 10 Apr 2014 13:46

Salut baieti,
Am folosit Minoxidl 4 luni jumate si exact in locurile un aplicam am vazut o rarire a parului, mai exact de la vertex spre linia parului. si linia frontala mi s-a retras.
plus, mi se parea ca ridurile s-au accentuat, pungi sub ochi si fata un pic umflata.Nu a fost așa de rău , dar ma cam enerva, uneori, numai că pierdeam o mulțime de păr.
Minoxidil m-a facut sa arat mult mai urât . Minox folosit a fost de 5 %, de la Kirkland . Practic în scurt timp rezultatele au fost foarte deprimante
asa ca am decis sa opres administrarea.
intrebarea mea este: va reveni parul la loc asa cum era inainte de administrare?
zomby
 
Mesaje: 1
Membru din: 03 Iun 2013 23:39

Înapoi la Medicamente impotriva caderii parului

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

  • Advertisement
ClinicaASMED
cron